Lasă influențele exterioare și dă-ți voie să… vinzi!

Lasă carcasele exterioare, ambalate perfect, cu fundița aceea enervant de țeapănă, pe care ți-e parcă milă să o desfaci. Dă-ți voie să… vinzi!

Exact asta am vrut să scriu. Da, chiar eu, care susțin vânzările non-agresive. Asta nu înseamnă că promovez lipsa lor, dimpotrivă.

Dacă mi-ar fi spus cineva acum câțiva ani că că e suficient să cred în MINE, în VALORILE mele, în MISIUNEA mea, dar cu convingere și cu argumente, nu așteptam până la începutul acestui an să îmi dau voie să… FIU EU!

Credeam, cum mulți dintre noi o facem, de altfel, că e nevoie să:

- Fie totul aliniat

- Am cunoștințele perfecte și complete

- Fiu cât mai profi și cât mai puțin EU.

Toate astea pentru că mă raportam mereu la ce vedeam: figurile din online pentru care doar aspectul fizic contează în promovare, imaginile editate perfect, mesajele pe voci lucrate, grafica impecabilă.

TOTUL s-a schimbat când mi-am trecut pe foaie valorile, misiunea, viziunea, când mi-am făcut analiza de brand, când am descoperit CUI mă adresez, DE CE sunt aici și PENTRU CINE.

O fac perfect? Nicidecum! Dar acum nu mai am așteptarea să fie totul la dungă ca să transmit ceea ce simt. Iar astăzi, brandul personal nu e doar Zâna Cuvintelor, ci e cumulul de valori adunat în jurul ei: fata care scrie, femeia-mamă, femeia-parteneră, storytellerul, copywriterul, specialistul în branding, fata care face sport din drag de sine, nu pentru sticlă.

TOTUL începe cu un vis. Totul! Inclusiv Brandul Personal.

De la copilul care zgâria asfaltul cu cretă, în speranța că va fi un pictor mare într-o bună zi, la băiatul care își ștergea nasul cu mâneca de la bluza de training ponosită, în timp ce dădea cu piciorul într-o minge, de la fetița cu nasul pudrat de făină care se visa patiser, la copila care îți împingea cu degetele mici ochelarii pe nas, timp în care nu se oprea din alergat.

Îi știi? Suntem NOI, cei care am crescut, dar care am avut acolo o licărire, în suflet: să facem ce ne place, ce ne dă bucurie și sens, valoare și emoție.

Să scrii despre cine ești ca pachet întreg nu înseamnă că faci publică viața ta, ci TU, ca profesionist, alegi să oferi respect urmăritorilor tăi. Cum așa?

Trăim în lumea unde alegerile sunt infinite, serviciile și produsele se găsesc la tot pasul. Factorul diferențiator este EXPERIENȚA. Dacă tu alegi să vinzi un serviciu exclusiv pentru bonul sau factura emisă la finalul lunii pe mine personal, ca client m-ai pierdut. Și știu că suntem mulți așa.

Eu aleg serviciile în baza calității umane, a experienței oferite, a sentimentelor de bine pe care le am în compania celor la care apelez. Dar în aceeași măsură renunț la ele, când simt că se pierde din această conexiune care, pentru mine e importantă.

Asta înseamnă Brand Personal: eu, clientul tău, să pot vorbi despre serviciul tău în fața prietenilor mei și să pot spune mai mult decât: pensează frumos. Să pot spune: beau o cafea, mă simt confortabil, merg cu drag, nu simt că intru pe bandă la tuns, pensat, manichiură.

Recitește aceste rânduri  pentru când te gândești că nu merită să pui story-ul ăla de la alergat că, doar tu ești frizer. Clienții te aleg ȘI pentru valorile tale!

Cu drag de oameni și de cum ne facem să ne simțim unii pe alții prin CE și CUM oferim,

Ana de la AZ Branding, OMUL din spatele Zânei Cuvintelor

INIȚIAZĂ CONVERSAȚIA

Hai să punem emoție în următorul capitol al afacerii tale

PROGRAMEAZĂ O DISCUȚIE