De ce Brand Personal?

Contrar opiniei populare, Brandul Personal NU SE CONSTRUIEȘTE. Brandul Personal se dezgolește, până ajungi la esența omului din spate

„Haide, Ana, că nu e nevoie să ne tot promovăm și pe noi, că doar nu îmi vând propria persoană!”

Sigur că nu. Ar fi culmea!

Haide să ne gândim concret, pe pași, ce înseamnă asta…

Ai nevoie de un expert în nutriție. Bara de search: expert în nutriție București…

Rezultate? Click pe primul, Google reviews… hmm. Totuși, îți amintești că Maria de la birou a slăbit cu un alt nutriționist, îi scrii repede un mesaj pe Whatsapp să vezi ce zice de el.

Îl cauți în Social Media, recenziile sunt bune, pare a fi omul potrivit, dar ceva parcă te reține…

Te uiți peste postările lui, unde are multe rezultate Before&After, postări unde explică despre certificările obținute, postări unde apare el, alături de clienți, dar…

Ceva parcă lipsește! 

Ieși de pe pagina lui, revii la căutarea din Google și cauți în Social Media nutriționistul cu un scor mare, din București, care are și biroul aproape de grădinița celui mic, numai bine! Intri pe pagina lui, te face să râzi încă din BIO… auzi că ajută femeile ocupate ca tine să nu se mai streseze cu învârtitul în cratiță. Păi ce o fi făcând, gătește pentru tine? Intri în Repere și vezi propria lui transformare… oau! Avea 140 kg! Dai peste o linie de stories unde explică despre frica lui de a se expune, cum adică un nutriționist care a fost gras să dea sfaturi oamenilor care vor să aibă un stil de viață sănătos, când el, jumătate din viață a:

· Mâncat haotic

· Băut orice în afară de apă

· Nu s-a mișcat mai mult de 2000 pași pe zi.

Și dai scroll prin postări și vezi că Omul acesta are provocări similare cu cele pe care le ai tu: un job cu ture de zi și de noapte, doi copii pentru care trebuie să gătească separat, se străduiește să facă mișcare măcar de 3 ori pe săptămână. Dai peste un reel unde atât de frumos povestește despre parcursul lui, despre cât de frică i-a fost că va fi judecat, despre cum a simțit să renunțe de multe ori la pasiunea lui… și vezi că are un call to action care te duce spre un formular de înscriere. Dai click. El e. L-ai ales.

DE CE?

Ai găsit un Om, nu doar un Expert.

Ai găsit un Om, nu doar un Profesionist.

Ai găsit un Om care te-a făcut să simți că nu ești singur.

CUM? 

Prin dezgolirea carcasei comportamentale. Oau, ce cuvinte mari! Dar e real. Acest Om nu s-a ambalat ca să își vândă ție un serviciu, ci dimpotrivă: și-a dat jos armura, până la esența lui, care a rezonat cu:

· Frica ta

· Durerea ta

· Nevoia ta

De aici începe Brandul Personal, care face mai mult decât o vitrină, cu produse ambalate frumos. Din asumarea că ai fost acolo și că poți oferi mai mult decât un serviciu tranzacțional.

Cu drag de oameni și de cum ne facem să ne simțim unii pe alții prin CE și CUM oferim,

Ana de la AZ Branding, OMUL din spatele Zânei Cuvintelor

INIȚIAZĂ CONVERSAȚIA

Hai să punem emoție în următorul capitol al afacerii tale

PROGRAMEAZĂ O DISCUȚIE