Hai să scriem împreună următorul capitol al afacerii tale!

PROGRAMEAZĂ O DISCUȚIE
01

Programează un
Discovery Call

Durează între 30 și 60 minute și este o discuție în care ne cunoaștem și încep să înțeleg nevoile pe care le ai în colaborarea noastră. Urmez o schiță, care să mă ajute să conturez călătoria Eroului cât mai clar și coerent. Împreună, vom trasa în linii generale nevoia ta.
02

Dezvoltare
Proiect

Intervalul în care încep să caut informații despre cine ești TU, ce faci, care este Vocea pe care te adresezi clienților sau colaboratorilor, cine este Avatarul de Client Ideal și cu ce valori, misiuni și viziune te adresezi acestuia. Ulterior, pun pe foaie în cuvinte calde povestea ta! 
03

Predare
Proiect

După ce convenim termenele de predare, respectiv livrabilele, vei primi proiectul în formă finală, rafinată, trecut prin proofreading. Urmăresc cu mare atenție ca textele să fie scrise corect, lipsite de greșeli gramaticale sau de punctuație. Ar trebui să fie un musai în orice proces creativ.

Pun în cuvinte calde povestea ta!

PROGRAMEAZĂ O DISCUȚIE
Copywriting
De la landing pages, planuri editoriale, campanii pentru Social Media, creionez prin cuvinte stări de spirit. Ce mai înseamnă și asta? Textele vor stârni în clientul tău: furnicături în palme, nod în gât, fiori pe șira spinării, lacrimi mijite în colțurile ochilor și zâmbete până după urechi.
Content writing
Duc misiunea brandului tău spre emoția Avatarului de Client Ideal prin texte care informează, educă și atrag atenția. Aici includ textele de newsletter și articolele de blog.
Social Media
Elaborez planuri editoriale și calendare de conținut, pornind întotdeauna de la situații concrete: unde ai nevoie de interacțiune și cum scriem povestea TA ca să facem brand awareness? Scriu captions care au cârligul ce va atinge retina audienței tale pentru diferite formate: foto, video, reels.
Ghostwriting
Ai idei, vrei să le transmiți audienței tale, dar nu știi cum să le pui pe foaie și nici nu vrei să te abați de la stilul tău? Fac eu asta pentru tine: analiză de brand, povestim despre tine: interese, pasiuni, dureri, emoții și provocări. Găsesc tonul și nuanțele vocii tale, astfel încât să transmiți povestea ta cât mai precis.
Analiză brand
Include analiza evaluării chestionarului de valori și dezvoltarea elementelor de brand - valori, emoții, puncte forte, acțiuni, viziune, misiune, tonul vocii, arhetip de brand, avatar de client ideal. În analiză folosesc instrumente precum: Brand Vision Cards, Archetypes in Branding, Creative Toolkit, ș.a.

„Cum e Ana pentru mine? Este omul care îmi citește gândurile doar observându-mi trăirile, este omul care știe să scrie despre mine după ce vede doar două story pe care le-am postat, este omul care pun în cuvinte gândurile mele, așa cum le simt, fără prea multe explicații. Este omul care mă cunoaște fără ca eu să îi vorbesc.”

Claudia Timoce
fondator Creșa-Grădinița Prichiland

„Îți mulțumesc pentru colaborarea noastră pe un proiect important afacerii mele. Am apreciat mult la colaborarea noastră faptul că ai comunicat ușor, te-ai adaptat rapid stilului meu de lucru și, cel mai important, ai revenit cu follow-up acolo unde nu ai avut răspuns.”

Raluca Culda
Coach acreditat internațional, fondatoarea Reinventează-te

„Îți mulțumim din suflet pentru eforturile tale neobosite pentru expunerea activității în acest univers al online-ului. În fiecare postare ne regăsim și te regăsim și pe tine cu sufletul. Îți mulțumim pentru ceea ce ești și pentru faptul că ne oferi siguranță de fiecare dată când discutăm. Îți mulțumim că dai sens acestei activități și în online.”

Grădinița
Little Big Steps

„Colaborarea cu Ana mi-a adus siguranță.  Stilul ei lipsit de agresivitate și deschidere față de ideile mele m-au făcut să o creditez cu multă încredere. Am simțit că ideile mele sunt puse în valoare. Mi-a acceptat fiecare input cu respect și mi-a spus părerea ei, cum vede ea, lăsând decizia la mine. Ana, îți mulțumesc pentru toată valoarea pe care ai adus-o produsului meu, recomand!”

Ariana Tuțac
Coach Profesionist acreditat de ICF

„Cu toții avem momente în care nu ne găsim cuvintele potrivite deși “le avem pe limbă”. Ce îmi place la Ana este că din câteva informații primite poate crea/ scrie un text ce se potrivește la fix cu ceea ce mi-am dorit. Mulțumesc Ana că ești zâna mea bună 🤗!”

Eva Perșa
Client Service Lumier Advertising

„Sunt foarte recunoscătoare că am întâlnit-o pe Ana. Mi-a descâlcit gândurile încurcate și le-a așternut frumos pe hârtie. Darul ei aduce claritate în mintea celor care au nevoie, iar dacă va continua așa sigur va avea succes!”

Ana Tăbăcaru
Expert Beauty
Prev
Next

Principii în scris

01

Autenticitatea

DE CE-ul este principala întrebare pe care e nevoie să o ții mereu în minte. De ce prestezi un serviciu? De ce vinzi un produs? De ce îl creezi într-un anumit fel? Câtă vreme îți știi Misiunea, Scopul și Valoarea, vei putea vorbi despre business-ul tău în mod autentic, curajos, transparent și onest. Atunci vei ajunge la Marea Idee, la ceea ce este Esența ta și a produsului/serviciului pe care îl vinzi și abia apoi audiența ta îți va oferi încredere. Oamenii cumpără de la oameni: cu cât ești mai asumat, sincer și corect, cu atât audiența ta va rezona mai mult cu tine. Atât de simplu!
02

Scrisul corect

Se spune că avem o problemă de elitism, „ăștia care tot corectează pe toată lumea…” Eu l-aș numi, cu toată asumarea, principiu de bun simț. Pe lângă tot ce ține de optimizare SEO, care recunoaște cuvintele limbii române scrise CORECT, mai este și o valoare, anume: aceea că livrezi calitate. Cu alte cuvinte, dacă cizmarul nu lipește pantofii cu lipici de hârtie, noi de ce să transmitem, ba mai grav, să vindem texte scrise greșit? Rușine? Cred că mai rușinos este să vinzi „unghi cu gel dragelor”, decât să îți asumi că nu contează ce scrii, că doar clientele tale „nu sunt atente la așa ceva”.
03

Titluri care promit marea cu sarea

Iubesc inteligența artificială și cred că este un instrument care îmi ușurează munca. Totuși, trebuie să înțelegi diferența dintre ajutor și copy-paste, care nu te individualizează, ci te pierde în mulțimea de creatori ce folosesc aceleași texte. Dacă vrei să te evidențiezi, trebuie să fii mai mult decât titluri cu majuscule, hashtags prețioase și texte la indigo. Investește în autenticitate, în conținut original, și vei câștiga respectul și atenția publicului. Nu te lăsa prins în capcana uniformității digitale!
INIȚIAZĂ CONVERSAȚIA

Hai să punem emoție în următorul capitol al afacerii tale

PROGRAMEAZĂ O DISCUȚIE